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Hashtag campaigns during the COVID-19 pandemic in Malaysia : escalating from online to offline

Pauline Pooi Yin Leong and Amirul Adli Rosli ; : soft cover. -- ISEAS Publishing, ISEAS-Yusof Ishak Institute, 2021. -- (Trends in Southeast Asia series ; 2021, no.21). <BB01248371>
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No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fイエロー区画 /302.23/Tr4/2021:21 : soft cover 206354045 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fイエロー区画
文庫名
請求記号 /302.23/Tr4/2021:21
巻号 : soft cover
年月次
資料ID 206354045
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 Hashtag campaigns during the COVID-19 pandemic in Malaysia : escalating from online to offline / Pauline Pooi Yin Leong and Amirul Adli Rosli
出版 Singapore : ISEAS Publishing, ISEAS-Yusof Ishak Institute , c2021
形態事項 42 p. : ill. (some col.) ; 21 cm
巻号情報
ISBN 9789815011227
シリーズ Trends in Southeast Asia series <BB00980814> 2021, no.21//a
注記 Includes bibliographical references
NCID BC1426320X
本文言語コード 英語
著者標目リンク Leong, Pauline Pooi Yin <>
著者標目リンク Rosli, Amirul Adli <>