専修大学図書館

Learning environments and learning achievement in the Russian Federation : how school infrastructure and climate affect student success

Tigran Shmis, Maria Ustinova, and Dmitry Chugunov. -- World Bank Group, 2020. -- (International development in focus). <BB01209316>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fイエロー区画 /374/Sh94 206279184 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fイエロー区画
文庫名
請求記号 /374/Sh94
巻号
年月次
資料ID 206279184
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 Learning environments and learning achievement in the Russian Federation : how school infrastructure and climate affect student success / Tigran Shmis, Maria Ustinova, and Dmitry Chugunov
出版 Washington, D.C. : World Bank Group , c2020
形態事項 xi, 33 p. : ill. (some col.) ; 28 cm
巻号情報
ISBN 9781464814990
シリーズ International development in focus <BB01205666>//a
注記 Includes bibliographical references
NCID BC03905531
本文言語コード 英語
著者標目リンク Shmis, Tigran <>
著者標目リンク Ustinova, Maria <>
著者標目リンク Chugunov, Dmitry <>