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Perspectives in advertising management

Association of National Advertisers, 1969. <BB01169845>
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No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fピンク区画 /674/P43 206182800 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fピンク区画
文庫名
請求記号 /674/P43
巻号
年月次
資料ID 206182800
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 Perspectives in advertising management
出版 New York : Association of National Advertisers , c1969
形態事項 v, 245 p. : ill. ; 28 cm
その他のタイトル 表紙タイトル:Perspectives in advertising management : advanced concepts, strategies, and practices geared to the rapidly changing conditions in the present marketing environment
注記 "Published under the auspices of A.N.A.'s Advertising Management Development Committee"
NCID BB28021336
本文言語コード 英語
著者標目リンク A.N.A. Advertising Management Development Committee <>
著者標目リンク Association of National Advertisers <AU00275553>