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The values and uses of distribution cost analysis

American Marketing Association, 1957. -- (Marketing for executives series ; no. 2). <BB01154398>
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No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fピンク区画 /675/V24 206182610 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fピンク区画
文庫名
請求記号 /675/V24
巻号
年月次
資料ID 206182610
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 The values and uses of distribution cost analysis
出版 Chicago : American Marketing Association , c1957
形態事項 6 p. ; 26 cm
シリーズ Marketing for executives series <BB00530758> no. 2//a
注記 Cover title
NCID BB28019312
本文言語コード 英語
著者標目リンク American Marketing Association <AU00231207>