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The business of gamification : a critical analysis

edited by Mikolaj Dymek and Peter Zackariasson. -- Routledge, 2016. -- (Routledge advances in management and business studies ; 65). <BB01129455>
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No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fピンク区画 /798/B95 206138778 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fピンク区画
文庫名
請求記号 /798/B95
巻号
年月次
資料ID 206138778
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 The business of gamification : a critical analysis / edited by Mikolaj Dymek and Peter Zackariasson
出版 New York : Routledge , 2016
形態事項 xxi, 229 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 9781138824164
シリーズ Routledge advances in management and business studies <BB00235431> 65//a
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BB22267490
本文言語コード 英語
著者標目リンク Dymek, Mikolaj <>
著者標目リンク Zackariasson, Peter, 1972- <>
分類標目 LCC:HD9993.E452
分類標目 DC23:338.4/77948
件名標目等 Video games industry
件名標目等 Video games -- Marketing
件名標目等 Business enterprises -- Technological innovations