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Knowledge driven service innovation and management : IT strategies for business alignment and value creation

Eng K. Chew, Petter Gottschalk ; : hardcover. -- Business Science Reference, 2013. -- (Premier reference source). <BB00997591>
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No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fイエロー区画 /336.1/C39 : hardcover 205986912 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fイエロー区画
文庫名
請求記号 /336.1/C39
巻号 : hardcover
年月次
資料ID 205986912
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 Knowledge driven service innovation and management : IT strategies for business alignment and value creation / Eng K. Chew, Petter Gottschalk
出版 Hershey, PA : Business Science Reference , c2013
形態事項 liv, 563 p. : ill. ; 29 cm
巻号情報
ISBN 9781466625129
シリーズ Premier reference source <BB00810239>//a
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BB17077736
本文言語コード 英語
著者標目リンク Chew, Eng K. <AU00208067>
著者標目リンク Gottschalk, Petter <AU00207319>
分類標目 LCC:HD30.2
分類標目 DC23:658.4/038
件名標目等 Knowledge management
件名標目等 Information technology -- Management