タイトル・著者名
|
The rise of sharing : fourth-stage consumer society in Japan / Miura Atsushi ; translated by Dana Lewis
|
版事項
|
1st English ed
|
出版
|
Tokyo : International House of Japan , 2014
|
形態事項
|
xxiv, 350 p. : ill., ports. ; 24 cm
|
巻号情報
|
|
シリーズ
|
LTCB International Library selection <BB00318757> no. 35//a
|
その他のタイトル
|
原タイトル:第四の消費 : つながりを生み出す社会へ ダイヨン ノ ショウヒ : ツナガリ オ ウミダス シャカイ エ
|
その他のタイトル
|
原タイトル:Daiyon no shōhi : tsunagari o umidasu shakai e
|
注記
|
"Originally appeared in Japanese as Daiyon no shōhi : tsunagari o umidasu shakai e (Tokyo : Asahi Shimbun Publications, 2012)"--T.p. verso
|
注記
|
Includes bibliographical references (p. 339-343) and index
|
NCID
|
BB15933843
|
本文言語コード
|
英語
|
著者標目リンク
|
*三浦, 展 (1958-)||ミウラ, アツシ <AU00235418>
|
著者標目リンク
|
Lewis, Dana <>
|
分類標目
|
マーケティング NDC9:675
|
分類標目
|
社会学 NDC9:361.5
|
件名標目等
|
消費 -- 日本||ショウヒ -- ニホン
|
件名標目等
|
社会変動||シャカイヘンドウ
|