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Market response and marketing mix models : trends and research opportunities

Douglas Bowman, Hubert Gatignon. -- now Publishers, 2010. -- (Foundations and trends [R] in marketing ; 4:3). <BB00360165>
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No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fピンク区画 /675/F42/4:3 205686124 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fピンク区画
文庫名
請求記号 /675/F42/4:3
巻号
年月次
資料ID 205686124
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 Market response and marketing mix models : trends and research opportunities / Douglas Bowman, Hubert Gatignon
出版 Boston : now Publishers , c2010
形態事項 79 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 9781601983541
シリーズ Foundations and trends [R] in marketing <BB00305089> 4:3//a
注記 Includes bibliographical references (p. 63-79)
NCID BB05848704
本文言語コード 英語
著者標目リンク Bowman, Douglas <>
著者標目リンク Gatignon, Hubert <>
件名標目等 Consumer behavior
件名標目等 Marketing research