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Industrial networks and B2B marketing strategy

edited by Nick Ellis, Mark Tadajewski and Andrew Pressey. -- SAGE, 2011. -- (SAGE library of marketing . Business-to-business marketing ; v. 3). <BB00941580>
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No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fピンク区画 /675/B95/3 205811953 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fピンク区画
文庫名
請求記号 /675/B95/3
巻号
年月次
資料ID 205811953
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 Industrial networks and B2B marketing strategy / edited by Nick Ellis, Mark Tadajewski and Andrew Pressey
出版 Los Angeles : SAGE , c2011
形態事項 vi, 429 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ SAGE library of marketing <BB00268114> . Business-to-business marketing ; v. 3//ab
注記 Set ISBN for "Business-to-business marketing": 9781849205467
注記 Includes bibliographical references
NCID BB0456843X
本文言語コード 英語
著者標目リンク Ellis, Nick <>
著者標目リンク Tadajewski, Mark <AU00091511>
著者標目リンク Pressey, Andrew <AU00188744>
分類標目 DC22:658.804
件名標目等 Industrial marketing