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The Routledge handbook of emotions and mass media

edited by Katrin Döveling, Christian von Scheve, and Elly A. Konijn ; : hbk. -- Routledge, 2011. -- (Routledge international handbooks). <BB00879707>
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No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fイエロー区画 /141/R76 : hbk 205649049 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fイエロー区画
文庫名
請求記号 /141/R76
巻号 : hbk
年月次
資料ID 205649049
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 The Routledge handbook of emotions and mass media / edited by Katrin Döveling, Christian von Scheve, and Elly A. Konijn
出版 London ; New York, NY : Routledge , 2011
形態事項 xiii, 422 p. : ill. ; 26 cm
巻号情報
ISBN 9780415481601
シリーズ Routledge international handbooks <BB00869432>//a
内容著作注記 Emotions and the mass media : an interdisciplinary approach / Katrin Döveling, Christian von Scheve, and Elly A. Konijn
内容著作注記 The descent of emotions in media : Darwinian perspectives / Frank Schwab and Clemens Schwender
内容著作注記 From noise to nucleus : emotion as key construct in processing media messages / Elly A. Konijn and Jelte M. ten Holt
内容著作注記 Affective and emotional consequences of the mass media / Christopher P. Barlett and Douglas A. Gentile
内容著作注記 The measurement of positive and negative affect in media research / Annie Lang and David R. Ewoldsen
内容著作注記 Mechanisms of emotional reactivity to media entertainments / Dolf Zillmann
内容著作注記 Media-based emotional coping : examining the emotional benefits and pitfalls of media consumption / Robin L. Nabi, Jiyeon So, and Abby Prestin
内容著作注記 Tragic and poignant entertainment : the gratifications of meaningfulness as emotional response / Mary Beth Oliver and Julia K. Woolley
内容著作注記 Fear reactions and the mass media / Joanne Cantor
内容著作注記 Media enjoyment as a function of affective dispositions toward and moral judgment of characters / Arthur A. Raney
内容著作注記 Emotion, media, and the global village / Ross Buck and Stacie Renfro Powers
内容著作注記 Nonverbal communication, emotion, and political evaluation / Erik P. Bucy
内容著作注記 Disaster news and public emotions / Mervi Pantti
内容著作注記 Emotion in persuasion and risk communication / Monique M. Turner
内容著作注記 Creating fear : transforming terrorist attacks into control and consumption / David L. Altheide
内容著作注記 The influence of form and presentation attributes of media on emotion / Benjamin H. Detenber and Annie Lang
内容著作注記 Effects of presentation and editing on emotional responses of viewers : the example of tv-news / Dagmar C. Unz
内容著作注記 Visual emotions : emotional visuals / Marion G. Mueller and Arvid Kappas
内容著作注記 Reactive and reflective responses to mass media / Gerald C. Cupchik
内容著作注記 Using automated facial expression analysis for emotion and behavior prediction / Sun Joo Ahn, Jeremy Bailenson, Jesse Fox, and Maria Jabon
内容著作注記 Emotionally-resonant media : advances in sensing, understanding and influencing human emotion through interactive media / Jonathan Gratch
内容著作注記 Virtual interface agents that adapt to user emotion and interest / Helmut Prendinger and Mitsuru Ishizuka
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BB03812127
本文言語コード 英語
著者標目リンク Döveling, Katrin, 1970- <AU00169944>
著者標目リンク Scheve, Christian von <>
著者標目リンク Konijn, Elly, 1959- <AU00169945>
分類標目 LCC:BF531
分類標目 DC22:302.23
件名標目等 Emotions -- Social aspects
件名標目等 Mass media