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Ambush marketing : a practical guide to protecting the brand of a sporting event

by Phillip Johnson. -- Sweet & Maxwell, 2008. -- (EIPR practice series ; Book 1, 2007). <BB00811360>
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No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fピンク区画 /675/J64 205494404 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fピンク区画
文庫名
請求記号 /675/J64
巻号
年月次
資料ID 205494404
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 Ambush marketing : a practical guide to protecting the brand of a sporting event / by Phillip Johnson
出版 London : Sweet & Maxwell , 2008
形態事項 xlvii, 243 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 9781847033949
シリーズ EIPR practice series <BB00277049> Book 1, 2007//a
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA88450661
本文言語コード 英語
著者標目リンク Johnson, Phillip <>
分類標目 LCC:HD59.35
分類標目 DC22:658.8
件名標目等 Corporate sponsorship
件名標目等 Sports sponsorship
件名標目等 Marketing -- Managment