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Measuring and managing brands

Routledge, 2009. -- (Critical perspectives on business and management . Brands and brand management / edited by Richard Elliott ; v. 2). <BB00000070>
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No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fピンク区画 /675/B71/2 205505381 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fピンク区画
文庫名
請求記号 /675/B71/2
巻号
年月次
資料ID 205505381
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 Measuring and managing brands
出版 London : Routledge , 2009
形態事項 xi, 417 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 9780415433266
シリーズ Critical perspectives on business and management <BB00231417> . Brands and brand management / edited by Richard Elliott ; v. 2//ab
注記 ISBN for subseries (4 v. set): 9780415433242 (ISBN 13), 041543324X (ISBN 10)
注記 Includes bibliographical references
NCID BA8830466X
本文言語コード 英語
著者標目リンク Elliott, Richard H. <>