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A heteromorphic model of business strategy : empirical analysis of consumer and industrial products

by Craig Scott Galbraith. -- University Microfilms International, 1981. <BB00275438>
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No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 M3Fピンク区画 アメリカ経営学学位論文 /335.1A/G17 202493532 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 M3Fピンク区画
文庫名 アメリカ経営学学位論文
請求記号 /335.1A/G17
巻号
年月次
資料ID 202493532
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 A heteromorphic model of business strategy : empirical analysis of consumer and industrial products / by Craig Scott Galbraith
出版 Ann Arbor, Mich. : University Microfilms International , [1981]
形態事項 xiv, 324 p. : ill. ; 22 cm
注記 Facsim. reprint of the author's thesis (Ph.D.)--Purdue University, 1981
注記 Includes bibliographical references
NCID BA86273634
本文言語コード 英語
著者標目リンク Galbraith, Craig Scott <>
件名標目等 Business -- Mathematical models
件名標目等 Business enterprises -- Mathematical models
件名標目等 Competition -- Mathematical models