専修大学図書館

Taking brand initiative : how companies can align strategy, culture, and identity through corporate branding

Mary Jo Hatch, Majken Schultz ; foreword by Wally Olins ; : cloth. -- Jossey-Bass, 2008. <BB00274467>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fピンク区画 /675/H42 : cloth 205433527 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fピンク区画
文庫名
請求記号 /675/H42
巻号 : cloth
年月次
資料ID 205433527
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 Taking brand initiative : how companies can align strategy, culture, and identity through corporate branding / Mary Jo Hatch, Majken Schultz ; foreword by Wally Olins
出版 San Francisco : Jossey-Bass , c2008
形態事項 xix, 266 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 9780787998301
注記 "Reputation Institute publications"--On jacket
注記 Includes bibliographical references (p. 233-249) and index
NCID BA86086036
本文言語コード 英語
著者標目リンク Hatch, Mary Jo <AU00135952>
著者標目リンク Schultz, Majken <AU00092282>
著者標目リンク Olins, Wally <>
分類標目 LCC:HD59.2
分類標目 DC22:658.8/27
件名標目等 Corporate image
件名標目等 Corporate culture
件名標目等 Branding (Marketing)