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The impact of theory on representations of the consumer and the marketing organisation

edited by Pauline Maclaran, Michael Saren and Mark Tadajewski ; : set. -- Sage, 2008. -- (SAGE library of marketing . Marketing theory ; v. 3). <BB00275629>
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No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fピンク区画 /675/Ma52/3 : set 205433469 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fピンク区画
文庫名
請求記号 /675/Ma52/3
巻号 : set
年月次
資料ID 205433469
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 The impact of theory on representations of the consumer and the marketing organisation / edited by Pauline Maclaran, Michael Saren and Mark Tadajewski
出版 Los Angeles : Sage , 2008
形態事項 vi, 425 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 9781847870001
シリーズ SAGE library of marketing <BB00268114> . Marketing theory ; v. 3//ab
注記 Includes bibliographical references
NCID BA84448497
本文言語コード 英語
著者標目リンク Maclaran, Pauline <AU00092573>
著者標目リンク Saren, Michael <>
著者標目リンク Tadajewski, Mark <AU00091511>