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Trust and power : consumers, the modern corporation, and the making of the United States automobile market

Sally H. Clarke. -- Cambridge University Press, 2007. <BB00275576>
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No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fピンク区画 /537/C76 205468135 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fピンク区画
文庫名
請求記号 /537/C76
巻号
年月次
資料ID 205468135
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 Trust and power : consumers, the modern corporation, and the making of the United States automobile market / Sally H. Clarke
出版 Cambridge : Cambridge University Press , 2007
形態事項 xviii, 296 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 9780521868785
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA82283782
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Clarke, Sally H. <AU00062600>
分類標目 LCC:HD9710.U52
分類標目 DC22:338.4/762920973
件名標目等 Automobile industry and trade -- United States -- History