専修大学図書館

From schooling access to learning outcomes: an unfinished agenda : an evaluation of World Bank support to primary education

World Bank, 2006. <BB00270626>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fイエロー区画 /376/F48 205334337 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fイエロー区画
文庫名
請求記号 /376/F48
巻号
年月次
資料ID 205334337
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 From schooling access to learning outcomes: an unfinished agenda : an evaluation of World Bank support to primary education
出版 Washington, D.C. : World Bank , 2006
形態事項 xx, 127 p. : ill. ; 28 cm
巻号情報
ISBN 9780821367926
注記 At head of title: World Bank Independent Evaluation Group
注記 Subtitle: an evaluation of World Bank support to primary education
注記 Includes bibliographical references (p. 123-127)
NCID BA79256351
本文言語コード 英語
著者標目リンク World Bank. Independent Evaluation Group <AU00078716>
分類標目 LCC:LC2608
分類標目 DC22:379.1/291724
件名標目等 Education, Elementary -- Developing countries
件名標目等 Education -- Developing countries -- Finance
件名標目等 Educational assistance -- Developing countries -- Evaluation
件名標目等 World Bank -- Evaluation