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A culture of credit : embedding trust and transparency in American business

Rowena Olegario. -- Harvard University Press, 2006. -- (Harvard studies in business history ; 50). <BB00270759>
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No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fイエロー区画 /335/H34/50 205329378 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fイエロー区画
文庫名
請求記号 /335/H34/50
巻号
年月次
資料ID 205329378
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 A culture of credit : embedding trust and transparency in American business / Rowena Olegario
出版 Cambridge, Mass. : Harvard University Press , 2006
形態事項 viii, 274 p. : 25 cm
巻号情報
ISBN 0674023404
シリーズ Harvard studies in business history <BB00253974> 50//a
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA78610943
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Olegario, Rowena <AU00085253>
分類標目 LCC:HG3754.5.U6
分類標目 DC22:332.7/42097309034
件名標目等 Commercial credit -- United States -- History -- 19th century
件名標目等 Mercantile system -- United States -- History -- 19th century
件名標目等 Corporate image -- United States -- History -- 19th century