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Consuming books : the marketing and consumption of literature

edited by Stephen Brown. -- Routledge, 2006. -- (Routledge interpretive marketing research series). <BB00867926>
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No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fイエロー区画 /024/C86 205580020 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fイエロー区画
文庫名
請求記号 /024/C86
巻号
年月次
資料ID 205580020
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 Consuming books : the marketing and consumption of literature / edited by Stephen Brown
出版 London ; New York, NY : Routledge , 2006
形態事項 xv, 218 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0415367670
シリーズ Routledge interpretive marketing research series <BB00240231>//a
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA7691233X
本文言語コード 英語
著者標目リンク Brown, Stephen, 1955- <AU00065440>
分類標目 LCC:Z278
分類標目 DC22:002/.068/8
件名標目等 Books -- Marketing
件名標目等 Booksellers and bookselling
件名標目等 Book industries and trade
件名標目等 Literature publishing
件名標目等 Books and reading
件名標目等 Authorship