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Creating images and the psychology of marketing communication

edited by Lynn R. Kahle & Chung-Hyun Kim ; : cloth. -- Lawrence Erlbaum Associates, 2006. -- (Advertising and consumer psychology). <BB00273025>
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No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fピンク区画 /674/C92 : cloth 205359847 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fピンク区画
文庫名
請求記号 /674/C92
巻号 : cloth
年月次
資料ID 205359847
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 Creating images and the psychology of marketing communication / edited by Lynn R. Kahle & Chung-Hyun Kim
出版 Mahwah, N.J. : Lawrence Erlbaum Associates , 2006
形態事項 xxxv, 405 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0805852166
シリーズ Advertising and consumer psychology <BB00273026>//a
注記 Includes bibliographical references and indexes
NCID BA76525286
本文言語コード 英語
著者標目リンク Kahle, Lynn R. <AU00114341>
著者標目リンク Kim, Chʿung-hyŏn <>
分類標目 LCC:HF5415.32
分類標目 DC22:658.8/343
件名標目等 Consumers' preferences -- Cross-cultural studies
件名標目等 Consumer behavior -- Cross-cultural studies
件名標目等 Imagery (Psychology)
件名標目等 Brand choice
件名標目等 Attachment behavior
件名標目等 Communication in marketing
件名標目等 Image (Psychology)