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The profit impact of marketing strategy project : retrospect and prospects

edited by Paul W. Farris and Michael J. Moore. -- Cambridge University Press, 2004. <BB00254119>
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No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fピンク区画 /675/P94 205155005 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fピンク区画
文庫名
請求記号 /675/P94
巻号
年月次
資料ID 205155005
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 The profit impact of marketing strategy project : retrospect and prospects / edited by Paul W. Farris and Michael J. Moore
出版 Cambridge, U.K. : Cambridge University Press , 2004
形態事項 xvii, 307 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0521840538
注記 Contains essays collected and published in honor of Robert D. Buzzell. The impetus for these papers and essays originates from a conference held in October 2002
注記 Bibliography: p. 287-297
注記 Includes indexes
NCID BA70403479
本文言語コード 英語
著者標目リンク Farris, Paul <AU00198833>
著者標目リンク Moore, Michael J., 1953- <AU00064389>
分類標目 LCC:HF5415.13
分類標目 DC22:658.8/02
件名標目等 Marketing -- Management
件名標目等 Strategic planning
件名標目等 Buzzell, Robert D. (Robert Dow), 1933-