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How brands become icons : the principles of cultural branding

Douglas B. Holt. -- Harvard Business School Press, 2004. <BB00255017>
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No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fピンク区画 /675/H83 205128846 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fピンク区画
文庫名
請求記号 /675/H83
巻号
年月次
資料ID 205128846
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 How brands become icons : the principles of cultural branding / Douglas B. Holt
出版 Boston, Mass. : Harvard Business School Press , c2004
形態事項 xiii, 265 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 1578517745
注記 Includes bibliographical references (p. 245-249) and index
NCID BA69203086
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Holt, Douglas B. <AU00061617>
分類標目 LCC:HD69.B7
分類標目 DC22:658.8/27
件名標目等 Brand name products
件名標目等 Business names
件名標目等 Popular culture