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Rising tide : lessons from 165 years of brand building at Procter & Gamble

Davis Dyer, Frederick Dalzell, Rowena Olegario. -- Harvard Business School Press, 2004. <BB00252597>
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No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fピンク区画 /576/D99 205094683 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fピンク区画
文庫名
請求記号 /576/D99
巻号
年月次
資料ID 205094683
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 Rising tide : lessons from 165 years of brand building at Procter & Gamble / Davis Dyer, Frederick Dalzell, Rowena Olegario
出版 Boston, Mass. : Harvard Business School Press , c2004
形態事項 x, 467 p., [16] p. of plates : ill. (some col.), ports. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 1591391474
内容著作注記 Getting started, 1837-1890
内容著作注記 From commodities to consumer goods
内容著作注記 Assembling the elements of the enterprise, 1890-1945
内容著作注記 Science in the washing machine
内容著作注記 An explosion in consumer products
内容著作注記 Procter & Gamble reinvents the paper products business
内容著作注記 Crest : a therapeutic breakthrough in oral care
内容著作注記 Learning from Augusta, Lima, and Albany
内容著作注記 Competition and global expansion
内容著作注記 Learning to compete in Japan
内容著作注記 The diaper wars
内容著作注記 En rio revuelto
内容著作注記 Pantene
内容著作注記 Reshaping Procter & Gamble
内容著作注記 Rewriting the rules
内容著作注記 Winning in the white space
内容著作注記 Ivory, Crest, and Olay
内容著作注記 Prescription for growth in health care
内容著作注記 Challenges in China
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA67455383
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Dyer, Davis <AU00059563>
著者標目リンク Dalzell, Frederick <AU00109518>
著者標目リンク Olegario, Rowena <>
分類標目 LCC:HD9999.S74
分類標目 DC22:338.7/67
件名標目等 Procter & Gamble Company -- History
件名標目等 Brand name products -- United States -- Case studies
件名標目等 Product management -- United States -- Case studies
件名標目等 Soap trade -- United States -- History