専修大学図書館

Marketing research and modeling : progress and prospects : a tribute to Paul E. Green

edited by Yoram (Jerry) Wind, Paul E. Green. -- Kluwer Academic Publishers, 2004. -- (International series in quantitative marketing ; 14). <BB00792523>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fピンク区画 /675/Ma52 205128853 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fピンク区画
文庫名
請求記号 /675/Ma52
巻号
年月次
資料ID 205128853
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 Marketing research and modeling : progress and prospects : a tribute to Paul E. Green / edited by Yoram (Jerry) Wind, Paul E. Green
出版 Boston : Kluwer Academic Publishers , c2004
形態事項 xiv, 346 p. : ill., ports. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 1402075960
シリーズ International series in quantitative marketing <BB00234260> 14//a
その他のタイトル 表紙タイトル:Market research and modeling : progress and prospects : a tribute to Paul E. Green
注記 "Paul E. Green - curriculum vitae": p. 319-339
注記 Book stemming from a conference held in May 2002
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA66603703
本文言語コード 英語
著者標目リンク Wind, Yoram J. <AU00053729>
著者標目リンク Green, Paul E. <AU00053730>
分類標目 LCC:HF5415.2
分類標目 DC22:658.8/3
件名標目等 Marketing research -- Methodology
件名標目等 Marketing -- Mathematical models
件名標目等 Green, Paul E
件名標目等 Conjoint analysis (Marketing)