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The effectiveness of promotion agencies at attracting foreign direct investment

by Jacques Morisset and Kelly Andrews-Johnson. -- World Bank, 2004. -- (Occasional paper / Foreign Investment Advisory Service ; 16). <BB00254731>
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No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fイエロー区画 /338.9/Mo65 205089436 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fイエロー区画
文庫名
請求記号 /338.9/Mo65
巻号
年月次
資料ID 205089436
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 The effectiveness of promotion agencies at attracting foreign direct investment / by Jacques Morisset and Kelly Andrews-Johnson
出版 Washington, D.C. : World Bank , c2004
形態事項 xiv, 108 p. : ill. ; 23 cm
巻号情報
ISBN 0821356062
シリーズ Occasional paper / Foreign Investment Advisory Service <BB00240080> 16//a
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA64317510
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Morisset, Jacques <>
著者標目リンク Andrews-Johnson, Kelly, 1968- <>
分類標目 LCC:HG4538
件名標目等 Investments, Foreign
件名標目等 Industrial promotion