専修大学図書館

The resilience of language : what gesture creation in deaf children can tell us about how all children learn language

Susan Goldin-Meadow. -- Psychology Press, 2003. -- (Essays in developmental psychology). <BB00780404>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fピンク区画 /801/G61 205128168 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fピンク区画
文庫名
請求記号 /801/G61
巻号
年月次
資料ID 205128168
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 The resilience of language : what gesture creation in deaf children can tell us about how all children learn language / Susan Goldin-Meadow
出版 New York, N.Y. : Psychology Press , 2003
形態事項 xxi, 262 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 1841690260
シリーズ Essays in developmental psychology <BB00257739>//a
注記 Includes bibliographical references (p. 233-250) and indexes
NCID BA62976607
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Goldin, Susan <AU00038294>
分類標目 LCC:P118.G57
分類標目 DC21:401/.93
件名標目等 Language acquisition
件名標目等 Gesture
件名標目等 Deaf children -- Means of communication