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Marketing research that won't break the bank : a practical guide to getting the information you need

Alan R. Andreasen ; foreword by William A. Smith. -- 2nd ed. -- Jossey-Bass, 2002. -- (The Jossey-Bass nonprofit and public management series). <BB00245960>
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No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fピンク区画 /675/A48 204967509 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fピンク区画
文庫名
請求記号 /675/A48
巻号
年月次
資料ID 204967509
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 Marketing research that won't break the bank : a practical guide to getting the information you need / Alan R. Andreasen ; foreword by William A. Smith
版事項 2nd ed
出版 San Francisco, Calif. : Jossey-Bass , c2002
形態事項 xxv, 277 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0787964190
シリーズ The Jossey-Bass nonprofit and public management series <BB00232029>//a
注記 "The second edition of Cheap but good marketing reseach, prepared with the assistance of the Academy for Educational Development"
注記 Includes bibliographical references (p. 261-268) and index
NCID BA59884260
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Andreasen, Alan R., 1934- <AU00104717>
著者標目リンク Smith, William A. <>
分類標目 DC21:658.83
件名標目等 Marketing research