専修大学図書館

The influence of structured programming, gender, cognitive development and engagement on the computer programming achievement and logical thinking skills of secondary students

by Larry Franklin Little. -- UMI, 1985. -- (Yushodo current research series : unpublished thesis on computer training & education in school ; No.3). <BB00401943>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fイエロー区画 /375/Y99/3 203030069 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fイエロー区画
文庫名
請求記号 /375/Y99/3
巻号
年月次
資料ID 203030069
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 The influence of structured programming, gender, cognitive development and engagement on the computer programming achievement and logical thinking skills of secondary students / by Larry Franklin Little
出版 [Tokyo] : UMI : Yushodo , 1985
形態事項 vii, 152 p. ; 24 cm
シリーズ Yushodo current research series : unpublished thesis on computer training & education in school <BB00406605> No.3//a
その他のタイトル その他のタイトル:中等学校生徒のコンピュータ・プログラミングおよび論理的思考技能に対する構造化プログラミング, 性別, 認識発達および参加形態の影響
チュウトウ ガッコウ セイト ノ コンピュータ プログラミング オヨビ ロンリテキ シコウ ギノウ ニ タイスル コウゾウカ プログラミング セイベツ ニンシキ ハッタツ オヨビ サンカ ケイタイ ノ エイキョウ
注記 Facsm. reprint of the authors' thesis (Ph.D.)--University of Georgia, 1984
注記 Bibliography: p. 113-119
NCID BA58868892
本文言語コード 英語
著者標目リンク Little, Larry Franklin <>