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The strategy and tactics of pricing : a guide to profitable decision making

Thomas T. Nagle, Reed K. Holden. -- 3rd ed. -- Prentice Hall, 2002. -- (The Prentice-Hall international series in marketing). <BB00253578>
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No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fピンク区画 /675/N26 205098510 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fピンク区画
文庫名
請求記号 /675/N26
巻号
年月次
資料ID 205098510
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 The strategy and tactics of pricing : a guide to profitable decision making / Thomas T. Nagle, Reed K. Holden
版事項 3rd ed
出版 Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall , c2002
形態事項 xxi, 398 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 013026248X
シリーズ The Prentice-Hall international series in marketing <BB00234264>//a
注記 Includes bibliographies and index
NCID BA55030321
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Nagle, Thomas T., 1951- <AU00055342>
著者標目リンク Holden, Reed K. <AU00055343>
分類標目 LCC:HF5416.5
分類標目 DC19:658.8/16
件名標目等 Price policy
件名標目等 Marketing -- Decision making