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International marketing strategy : analysis, development and implementation

Isobel Doole and Robin Lowe. -- 3rd ed. -- Thomson Learning, 2001. <BB00245380>
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No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fピンク区画 /678.5/D86 204967533 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fピンク区画
文庫名
請求記号 /678.5/D86
巻号
年月次
資料ID 204967533
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 International marketing strategy : analysis, development and implementation / Isobel Doole and Robin Lowe
版事項 3rd ed
出版 London : Thomson Learning , 2001
形態事項 xvi, 453 p. : col. ill., map ; 26 cm
巻号情報
ISBN 1861527721
注記 Previous ed.: International Thomson Business, 1999
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA54573536
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Doole, Isobel <AU00035954>
著者標目リンク Lowe, Robin, 1945- <AU00035955>