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Creating the corporate soul : the rise of public relations and corporate imagery in American big business

Roland Marchand ; : pbk. -- University of California Press, 2000. <BB01208680>
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No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fピンク区画 /674/Ma51 : pbk 206276990 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fピンク区画
文庫名
請求記号 /674/Ma51
巻号 : pbk
年月次
資料ID 206276990
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 Creating the corporate soul : the rise of public relations and corporate imagery in American big business / Roland Marchand
出版 Berkeley : University of California Press , 2000, c1998
形態事項 xi, 461 p. : ill. (some col.) ; 26 cm
巻号情報
ISBN 0520226887
注記 Includes bibliographical references (p. 369-440) and index
NCID BA52888263
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Marchand, C. Roland <AU00288994>
分類標目 LCC:HD59.2
分類標目 DC21:659.2/85
件名標目等 Corporate image -- United States -- History
件名標目等 Public relations -- Corporations -- United States -- History
件名標目等 Big business -- United States -- History
件名標目等 Advertising -- United States -- History