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Consumer behavior : buying, having, and being

Michael R. Solomon. -- 5th ed. -- Prentice Hall, 2002. -- (The Prentice-Hall international series in marketing). <BB00238641>
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No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fピンク区画 /675/So34 204882682 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fピンク区画
文庫名
請求記号 /675/So34
巻号
年月次
資料ID 204882682
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 Consumer behavior : buying, having, and being / Michael R. Solomon
版事項 5th ed
出版 Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall , c2002
形態事項 xvii, 549 p. : ill. (some col.), col. maps, col. ports. ; 27 cm
巻号情報
ISBN 013091360X
シリーズ The Prentice-Hall international series in marketing <BB00234264>//a
注記 Includes bibliographical references and indexes
NCID BA52418995
本文言語コード 英語
著者標目リンク Solomon, Michael R. <AU00020321>
分類標目 LCC:HF5415.32
分類標目 DC21:658.8/342
件名標目等 Consumer behavior