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The why of consumption : contemporary perspectives on consumer motives, goals, and desires

edited by S. Ratneshwar, David Glen Mick, and Cynthia Huffman. -- Routledge, 2000. -- (Routledge interpretive marketing research series). <BB00238511>
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No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fピンク区画 /675/W69 204919708 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fピンク区画
文庫名
請求記号 /675/W69
巻号
年月次
資料ID 204919708
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 The why of consumption : contemporary perspectives on consumer motives, goals, and desires / edited by S. Ratneshwar, David Glen Mick, and Cynthia Huffman
出版 London : Routledge , 2000
形態事項 xx, 330 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0415220955
シリーズ Routledge interpretive marketing research series <BB00240231>//a
注記 "à la session de septembre 1996, président du jury, profeseur C. Goyard, membre du jury, professeur M. Verpeaux"
注記 Includes bibliographies and index
NCID BA50105707
本文言語コード 英語
著者標目リンク Ratneshwar, S. <AU00019640>
著者標目リンク Mick, David Glen <AU00101705>
著者標目リンク Huffman, Cynthia <AU00101706>
分類標目 LCC:HF5415.32
分類標目 DC21:658.8/342
件名標目等 Consumer behavior
件名標目等 Consumers -- Research