専修大学図書館

Cross-national and cross-cultural issues in food marketing

Erdener Kaynak, editor ; : alk. paper, : alk. paper. -- International Business Press, 1999. <BB00259761>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fピンク区画 /611.4/C93 : alk. paper 205189715 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fピンク区画
文庫名
請求記号 /611.4/C93
巻号 : alk. paper
年月次
資料ID 205189715
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 Cross-national and cross-cultural issues in food marketing / Erdener Kaynak, editor
出版 New York : International Business Press , c1999
形態事項 103 p. : ill. ; 23 cm
巻号情報
ISBN 0789009633
巻号情報
ISBN 0789009811
注記 "Cross-national and cross-cultural issues in food marketing has been co-published simultaneously as Journal of international food & agribusiness marketing, volume 10, number 4, 1999."
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA49623894
本文言語コード 英語
著者標目リンク Kaynak, Erdener, 1947- <AU00134537>
分類標目 LCC:HD9000.5
分類標目 DC21:380.1/456413
件名標目等 Food -- Marketing Cross-cultural studies
件名標目等 Farm produce -- Marketing Cross-cultural studies
件名標目等 Export marketing Cross-cultural studies