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Controversy advertising : how advertisers present points of view in public affairs : a worldwide study

sponsored by International Advertising Association sustaining and organizational members ; : pbk. -- Hastings House, 1977. -- (Communication arts books). <BB01154379>
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No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fピンク区画 /674/C86 : pbk 206182578 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fピンク区画
文庫名
請求記号 /674/C86
巻号 : pbk
年月次
資料ID 206182578
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 Controversy advertising : how advertisers present points of view in public affairs : a worldwide study / sponsored by International Advertising Association sustaining and organizational members
出版 New York : Hastings House , c1977
形態事項 188 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0803812140
巻号情報
ISBN 0803812159
シリーズ Communication arts books <BB01154380>//a
注記 "The analytical text and case examples were prepared by Albert Stridsberg."
NCID BA42514460
本文言語コード 英語
著者標目リンク *International Advertising Association (1938- ) <AU00268539>
著者標目リンク Stridsberg, Albert B. <>
分類標目 LCC:HF5828
分類標目 DC:659.1
件名標目等 Advertising
件名標目等 Advertising -- Psychological aspects
件名標目等 Advertising, Public service