Senshu University Library

カスタマー・ロイヤルティの経営 : 企業利益を高めるCS戦略

ジェームス・L・ヘスケット, W・ア-ル・サッサ-・ジュニア, レオナ-ド・A・シュレシンジャ-著 ; 島田陽介訳. -- 日本経済新聞社, 1998. <BB00416724>
Tag:
No tag is registered
URL:

HoldingsList 1-1 of about 1

No. Library Location Collection Call No Volumes YM of Serial Material ID Status Due Date Reservation
0001 Kanda B2F書庫 /673/Ka79 106493166 配架済 0items
No. 0001
Library Kanda
Location B2F書庫
Collection
Call No /673/Ka79
Volumes
YM of Serial
Material ID 106493166
Status 配架済
Due Date
Reservation 0items

Bibliography Details

title and statement of responsibility area カスタマー・ロイヤルティの経営 : 企業利益を高めるCS戦略 / ジェームス・L・ヘスケット, W・ア-ル・サッサ-・ジュニア, レオナ-ド・A・シュレシンジャ-著 ; 島田陽介訳
カスタマー・ロイヤルティ ノ ケイエイ : キギョウ リエキ オ タカメル CSセンリャク
publication,distribution,etc.,area 東京 : 日本経済新聞社 , 1998.2
physical description area 16, 342p : 挿図 ; 20cm
Volume Information
ISBN 453214647X
variant titles 原タイトル:The service profit chain
variant titles 異なりアクセスタイトル:カスタマーロイヤルティの経営 : 企業利益を高めるCS戦略
カスタマー ロイヤルティ ノ ケイエイ : キギョウ リエキ オ タカメル CS センリャク
NCID BA3487577X
text language code Japanese
author link *Heskett, James L. <AU00065369>
author link Sasser, W. Earl <AU00134627>
author link Schlesinger, Leonard A. <AU00113479>
author link 島田, 陽介(1936-)||シマダ, ヨウスケ <AU00101051>
classification Marketing NDC8:675
classification Marketing NDC9:675
subject headings マーケッティング||マーケッティング