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Research traditions in marketing

edited by Gilles Laurent, Gary L. Lilien, Bernard Pras ; : acid-free paper. -- Kluwer Academic Publishers, 1994. -- (International series in quantitative marketing). <BB00801319>
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No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fピンク区画 /675/R28 : acid-free paper 205225576 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fピンク区画
文庫名
請求記号 /675/R28
巻号 : acid-free paper
年月次
資料ID 205225576
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 Research traditions in marketing / edited by Gilles Laurent, Gary L. Lilien, Bernard Pras
出版 Boston : Kluwer Academic Publishers , c1994
形態事項 xxii, 442 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0792393880
シリーズ International series in quantitative marketing <BB00234260>//a
注記 Papers based on contributions to the conference that marked the 20th Anniversary of the European Institute for Advanced Studies in Management
注記 Includes bibliographical references
NCID BA23391308
本文言語コード 英語
著者標目リンク Laurent, Gilles <AU00072183>
著者標目リンク Lilien, Gary L., 1946- <AU00060455>
著者標目リンク Pras, Bernard <AU00072115>
著者標目リンク European Institute for Advanced Studies in Management <AU00303998>
分類標目 LCC:HF5415.2
分類標目 DC20:658.8/3
件名標目等 Marketing research -- Congresses
件名標目等 Marketing research -- Europe -- Congresses
件名標目等 Marketing research -- United States -- Congresses