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Emerging concepts in marketing : proceedings of the Winter Conference of the American Marketing Association December 27, 28, 29, 1962, Pittsburgh

edited by William S. Decker. -- American Marketing Association, 1963. <BB01154423>
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No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fピンク区画 /675/E52 206182719 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fピンク区画
文庫名
請求記号 /675/E52
巻号
年月次
資料ID 206182719
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 Emerging concepts in marketing : proceedings of the Winter Conference of the American Marketing Association December 27, 28, 29, 1962, Pittsburgh / edited by William S. Decker
出版 Chicago : American Marketing Association , c1963
形態事項 xxi, 537 p. ; 23 cm
その他のタイトル 背表紙タイトル:Proceedings, American Marketing Association Conference, December, 1962
注記 Includes index
NCID BA19652576
本文言語コード 英語
著者標目リンク American Marketing Association <AU00231207>
著者標目リンク Decker, William S. <>