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Changing marketing systems : consumer, corporate and government interfaces : 1967 Winter Conference, December 27-29, 1967, Washington, D.C.

edited by Reed Moyer. -- American Marketing Association, 1968. -- (Proceedings series / American Marketing Association ; no. 26). <BB01154458>
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No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fピンク区画 /675/C33 206182818 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fピンク区画
文庫名
請求記号 /675/C33
巻号
年月次
資料ID 206182818
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 Changing marketing systems : consumer, corporate and government interfaces : 1967 Winter Conference, December 27-29, 1967, Washington, D.C. / edited by Reed Moyer
出版 Chicago : American Marketing Association , [1968]
形態事項 ix, 416 p. ; 28 cm
シリーズ Proceedings series / American Marketing Association <BB01154267> no. 26//a
注記 Publication year from pref
NCID BA13827633
本文言語コード 英語
著者標目リンク Moyer, Reed <AU00268442>
著者標目リンク American Marketing Association <AU00231207>