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New directions in marketing : business-to-business strategies for the 1990s

Aubrey Wilson ; foreword by Philip Kotler ; afterword by Theodore Levitt. -- Kogan Page, 1991. <BB00243595>
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No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fピンク区画 /675/W75 204947246 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fピンク区画
文庫名
請求記号 /675/W75
巻号
年月次
資料ID 204947246
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 New directions in marketing : business-to-business strategies for the 1990s / Aubrey Wilson ; foreword by Philip Kotler ; afterword by Theodore Levitt
出版 London : Kogan Page , 1991
形態事項 231 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0749404523
注記 Bibliography: p. 217-219
注記 Includes index
NCID BA13776102
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Wilson, Aubrey <AU00033000>
著者標目リンク Kotler, Philip, 1931- <AU00280968>
著者標目リンク Levitt, Theodore, 1925- <AU00271815>
分類標目 LCC:HF5415
分類標目 DC:658.8
件名標目等 Marketing