専修大学図書館

The effect of information on consumer and market behavior

edited by Andrew A. Mitchell. -- American Marketing Association, 1978. -- (Proceedings series / American Marketing Association). <BB01154278>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fピンク区画 /675/E27 206182131 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fピンク区画
文庫名
請求記号 /675/E27
巻号
年月次
資料ID 206182131
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 The effect of information on consumer and market behavior / edited by Andrew A. Mitchell
出版 Chicago : American Marketing Association , c1978
形態事項 ix, 112 p. : ill. ; 28 cm
巻号情報
ISBN 0877571031
シリーズ Proceedings series / American Marketing Association <BB01154267>//a
注記 Includes bibliographies
注記 Proceedings of a workshop sponsored by Carnegie-Mellon University and the American Marketing Association, which was held at the university May 20-21, 1977
NCID BA1301336X
本文言語コード 英語
著者標目リンク Mitchell, Andrew A., 1939- <AU00268488>
著者標目リンク Carnegie-Mellon University <AU00268489>
著者標目リンク American Marketing Association <AU00231207>
分類標目 LCC:HF5415.3
分類標目 DC:658.8/34
件名標目等 Consumers -- Congresses
件名標目等 Motivation research (Marketing) -- Congresses
件名標目等 Consumer behavior -- Congresses