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The changing marketing environment : new theories and applications : 1981 educators' conference proceedings

Kenneth Bernhardt ... [et al.]. -- American Marketing Association, 1981. -- (Series / American Marketing Association ; no. 47). <BB01154262>
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No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fピンク区画 /675/C33 206182065 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fピンク区画
文庫名
請求記号 /675/C33
巻号
年月次
資料ID 206182065
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 The changing marketing environment : new theories and applications : 1981 educators' conference proceedings / Kenneth Bernhardt ... [et al.]
出版 Chicago, IL : American Marketing Association , c1981
形態事項 xiv, 471 p. : ill. ; 28 cm
巻号情報
ISBN 0877571511
シリーズ Series / American Marketing Association <BB01154254> no. 47//a
注記 Includes bibliographies and indexes
NCID BA11802041
本文言語コード 英語
著者標目リンク Bernhardt, Kenneth L., 1944- <AU00268478>
分類標目 LCC:HF5411
分類標目 DC19:658.8
件名標目等 Marketing -- Congresses
件名標目等 Marketing research -- Congresses