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Conceptualization and measurement of consumer satisfaction and dissatisfaction : proceedings of Conference conducted by Marketing Science Institute with support of National Science Foundation

edited by H. Keith Hunt. -- Marketing Science Institute, 1977. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 77-103). <BB00242235>
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No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fピンク区画 /675/C86 204936538 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fピンク区画
文庫名
請求記号 /675/C86
巻号
年月次
資料ID 204936538
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 Conceptualization and measurement of consumer satisfaction and dissatisfaction : proceedings of Conference conducted by Marketing Science Institute with support of National Science Foundation / edited by H. Keith Hunt
出版 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1977
形態事項 vi, 490 p. : ill. ; 28 cm
シリーズ Report / Marketing Science Institute <BB00242236> no. 77-103//a
NCID BA07495903
本文言語コード 英語
著者標目リンク Hunt, H. Keith <AU00103298>
著者標目リンク Marketing Science Institute <>