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Advertising, competition, and market conduct in oligopoly over time : an econometric investigation in Western European countries

Jean Jacques Lambin ; ne, us. -- North-Holland Pub. Co., 1976. -- (Contributions to economic analysis ; 94). <BB00597127>
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No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fイエロー区画 /330/C86/94 ne 201276839 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fイエロー区画
文庫名
請求記号 /330/C86/94
巻号 ne
年月次
資料ID 201276839
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 Advertising, competition, and market conduct in oligopoly over time : an econometric investigation in Western European countries / Jean Jacques Lambin
出版 Amsterdam : North-Holland Pub. Co.
出版 New York : American Elsevier Pub. Co. , 1976
形態事項 x, 312 p. : ill. ; 23 cm
巻号情報
ISBN 0720432006
巻号情報
ISBN 0444109056
シリーズ Contributions to economic analysis <BB00235404> 94//a
注記 Bibliography: p. [290]-308
注記 Includes index
NCID BA03543301
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Lambin, Jean-Jacques <AU00156197>
分類標目 LCC:HF5827
分類標目 DC:659.1/094
件名標目等 Advertising -- Europe -- Mathematical models
件名標目等 Oligopolies -- Europe -- Mathematical models
件名標目等 Competition -- Europe -- Mathematical models