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Refining concepts and measures of consumer satisfaction and complaining behavior : papers from the Fourth Annual Conference on Consumer Satisfaction, Dissatisfaction, and Complaining Behavior, Indiana University, Bloomington, Indiana, October 3-5, 1979

H. Keith Hunt and Ralph L. Day, editors. -- Dept. of Marketing, School of Business, Indiana University, 1980. <BB00242686>
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No. 所蔵館 配置場所 文庫名 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本館 2Fピンク区画 /675/C86 204936579 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 本館
配置場所 2Fピンク区画
文庫名
請求記号 /675/C86
巻号
年月次
資料ID 204936579
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 Refining concepts and measures of consumer satisfaction and complaining behavior : papers from the Fourth Annual Conference on Consumer Satisfaction, Dissatisfaction, and Complaining Behavior, Indiana University, Bloomington, Indiana, October 3-5, 1979 / H. Keith Hunt and Ralph L. Day, editors
出版 Bloomington : Dept. of Marketing, School of Business, Indiana University , c1980
形態事項 vi, 179 p. : ill. ; 28 cm
注記 Includes bibliographies and indexes
NCID BA01502937
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Conference on Consumer Satisfaction, Dissatisfaction, and Complaining Behavior <AU00032743> (4th : 1979 : Indiana University)
著者標目リンク Hunt, H. Keith <AU00103298>
著者標目リンク Day, Ralph L. <>
分類標目 LCC:HF5415.3
分類標目 DC19:658.8/12
件名標目等 Consumer satisfaction -- Congresses
件名標目等 Consumer complaints -- Congresses