石巻専修大学図書館

Brand failures : the truth about the 100 biggest branding mistakes of all time

Matt Haig ; : pbk. -- 2nd ed. -- Kogan Page, 2011. <BB01108092>
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No. 所蔵館 配置場所 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 石巻 開架図書(3F) /675.1/H15 : pbk 010790343 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 石巻
配置場所 開架図書(3F)
請求記号 /675.1/H15
巻号 : pbk
年月次
資料ID 010790343
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 Brand failures : the truth about the 100 biggest branding mistakes of all time / Matt Haig
版事項 2nd ed
出版 London : Kogan Page , 2011
形態事項 xiv, 242 p. ; 22 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 9780749462994
注記 "Rev. ed. of: Brand failures : the truth about the 100 biggest branding mistakes of all time. 2003"--T.p. verso (CIP)
注記 Includes bibliographical references (p. [235]-236) and index
NCID BB06926530
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Haig, Matt(1975-) <AU00301321>
分類標目 LCC:HD69.B7
分類標目 DC22:658.827
件名標目等 Branding (Marketing)
件名標目等 Brand loyalty
件名標目等 Brand choice