石巻専修大学図書館

Marketing hotels and restaurants into the 90s : a systematic approach to increasing sales

Melvyn Greene. -- 2nd ed. -- Heinemann Professional Pub., 1987. <BB01119329>
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No. 所蔵館 配置場所 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 石巻 開架図書(3F) /689/G82 000589879 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 石巻
配置場所 開架図書(3F)
請求記号 /689/G82
巻号
年月次
資料ID 000589879
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 Marketing hotels and restaurants into the 90s : a systematic approach to increasing sales / Melvyn Greene
版事項 2nd ed
出版 London : Heinemann Professional Pub. , c1987
形態事項 xi, 287 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0434906832
注記 Previous ed.: published as Marketing hotels into the 90's. 1983
注記 Includes index
NCID BA32811914
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Greene, Melvyn <>
分類標目 LCC:TX911.3.M3
分類標目 DC19:647/.94/0688
分類標目 DC19:647/.95/0688
件名標目等 Marketing by hotel industries
件名標目等 Marketing by catering industries
件名標目等 Hotel management
件名標目等 Marketing
件名標目等 Caterers and catering