石巻専修大学図書館

How teachers taught : constancy and change in American classrooms, 1890-1990

Larry Cuban ; :pbk.. -- 2nd ed. -- Teachers College Press, 1993. -- (Research on teaching series). <BB01057901>
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 所蔵館 配置場所 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 石巻 開架図書(3F) /372.53/C95 010218782 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 石巻
配置場所 開架図書(3F)
請求記号 /372.53/C95
巻号
年月次
資料ID 010218782
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 How teachers taught : constancy and change in American classrooms, 1890-1990 / Larry Cuban
版事項 2nd ed
出版 New York : Teachers College Press , c1993
形態事項 xxiii, 359 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0807732273
巻号情報
巻次等 :pbk.
ISBN 0807732265
シリーズ Research on teaching series <>//a
注記 Includes bibliographical references (p. 327-346) and index
NCID BA21597506
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Cuban, Larry <>
分類標目 LCC:LA216
分類標目 DC20:370/.973
件名標目等 Education -- United States -- History -- 19th century
件名標目等 Education -- United States -- History -- 20th century
件名標目等 Teaching