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石巻専修大学図書館
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Managing to keep the customer : how to achieve and maintain superior customer service throughout the organization
Robert L. Desatnick, Denis H. Detzel. -- Rev. ed. -- Jossey-Bass, 1993. -- (The Jossey-Bass management series). <BB01057423>
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Managing to keep the customer : how to achieve and maintain superior customer service throughout the organization
Robert L. Desatnick, Denis H. Detzel. -- Rev. ed. -- Jossey-Bass, 1993. -- (The Jossey-Bass management series). <BB01057423>
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No.
所蔵館
配置場所
請求記号
巻号
年月次
資料ID
状態
返却予定日
予約
0001
石巻
開架図書(3F)
/673.3/D64
010209823
配架済
0件
No.
0001
所蔵館
石巻
配置場所
開架図書(3F)
請求記号
/673.3/D64
巻号
年月次
資料ID
010209823
状態
配架済
返却予定日
予約
0件
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書誌詳細
タイトル・著者名
Managing to keep the customer : how to achieve and maintain superior customer service throughout the organization / Robert L. Desatnick, Denis H. Detzel
版事項
Rev. ed
出版
San Francisco, Calif. : Jossey-Bass , c1993
形態事項
xxi, 289 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN
1555424155
シリーズ
The Jossey-Bass management series <>//a
注記
Includes bibliographical references and index
NCID
BA20620442
本文言語コード
英語
著者標目リンク
*Desatnick, Robert L. <>
著者標目リンク
Detzel, Denis H., 1945- <>
分類標目
LCC:HF5415.5
分類標目
DC20:658.8/12
件名標目等
Customer service
件名標目等
Customer relations
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