石巻専修大学図書館

Managing to keep the customer : how to achieve and maintain superior customer service throughout the organization

Robert L. Desatnick, Denis H. Detzel. -- Rev. ed. -- Jossey-Bass, 1993. -- (The Jossey-Bass management series). <BB01057423>
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No. 所蔵館 配置場所 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 石巻 開架図書(3F) /673.3/D64 010209823 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 石巻
配置場所 開架図書(3F)
請求記号 /673.3/D64
巻号
年月次
資料ID 010209823
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 Managing to keep the customer : how to achieve and maintain superior customer service throughout the organization / Robert L. Desatnick, Denis H. Detzel
版事項 Rev. ed
出版 San Francisco, Calif. : Jossey-Bass , c1993
形態事項 xxi, 289 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 1555424155
シリーズ The Jossey-Bass management series <>//a
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA20620442
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Desatnick, Robert L. <>
著者標目リンク Detzel, Denis H., 1945- <>
分類標目 LCC:HF5415.5
分類標目 DC20:658.8/12
件名標目等 Customer service
件名標目等 Customer relations