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石巻専修大学図書館
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Field service management : an integrated approach to increasing customer satisfaction
Arthur V. Hill. -- Business One Irwin, 1992. -- (The Business One Irwin/APICS library of integrated resource management). <BB01058658>
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Field service management : an integrated approach to increasing customer satisfaction
Arthur V. Hill. -- Business One Irwin, 1992. -- (The Business One Irwin/APICS library of integrated resource management). <BB01058658>
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所蔵館
配置場所
請求記号
巻号
年月次
資料ID
状態
返却予定日
予約
0001
石巻
開架図書(3F)
/673.3/H58
010172476
配架済
0件
No.
0001
所蔵館
石巻
配置場所
開架図書(3F)
請求記号
/673.3/H58
巻号
年月次
資料ID
010172476
状態
配架済
返却予定日
予約
0件
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書誌詳細
タイトル・著者名
Field service management : an integrated approach to increasing customer satisfaction / Arthur V. Hill
出版
Homewood, Ill. : Business One Irwin , c1992
形態事項
xvi, 196 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN
155623547X
シリーズ
The Business One Irwin/APICS library of integrated resource management <>//a
注記
Includes bibliographical references (p. 181-184) and index
NCID
BA19314915
本文言語コード
英語
著者標目リンク
*Hill, Arthur V. <>
分類標目
LCC:HF5415.5
分類標目
DC20:658.8/12
件名標目等
Customer service
件名標目等
Customer service -- Data processing
件名標目等
Consumer satisfaction
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